Hvis du har valgt, at få sendt din pakke til en pakkeshop eller pakkeboks, vil du modtage en besked fra GLS via SMS eller Email, med besked om hvor du kan afhente pakken. Pakken er i pakkeshoppen / pakkeboksen i 7 dage, og du skal hente den hurtigst muligt, efter du har fået beskeden fra GLS. 

Hvis du ikke henter pakken inden for de 7 dage, vil den bliver sendt tilbage til SassyLAB mod et forsendelsesgebyr.

Forsendelsesgebyr
Returnering fra en pakkeshop/-boks opkræves med et ekspeditionsgebyr på kr. 100.

Forsendelsesgebyret for returnering af en ikke-afhentet pakke, dækker disse omkostninger: forsendelse, returforsendelse, administration og håndtering af din ordre.

Forsendelsesgebyret trækkes fra summen af din refundering, før vi refunderer beløbet til dig. Hvis værdien af ​​ordren er lavere end ekspeditionsgebyret på 100 DKK, vil du ikke blive opkrævet det resterende beløb.

Kan jeg omdirigere pakken, eller forlænge deadline for afhentning?
Nej, det er desværre ikke muligt!

Kan jeg ændre navn eller adresseoplysninger på min ordre, efter jeg har sendt ordren ind?
Frem til du modtager besked fra os, om at din ordre er afsendt, har du mulighed for at kontakte os, for at få foretaget ændringer i navn eller adresseoplysninger på din ordre. Kontakt os via telefon: 31130006 eller via vores online chat, så du er sikker på at vi registrerer ændringen, før vi sender din ordre. 

Når du har modtaget emailen med emnefeltet "Så er din ordre på vej til dig", har vi pakket og sendt din pakke, og derfor kan du ikke længere ændre navn eller adresseoplysninger på din odre.